cas...

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Fri Jul 17 19:38:36 CEST 1998

On Fri, 17 Jul 1998, Antonmn Foller wrote:

> mit

>     Tuhle poznamku jsem opravdu nepochopil. Muzete mi nejak priblizit, o co
> jde ?

Co se tyce te prvni casti poznamky, tak doufam (naivne?), ze uz dnes nikdo
nepise na web 6x stejnou stranku, kazdou jinak kodovanou, resp. nepreklada
ji CGI skriptem.

Ovsem nechapu proc by se kvuli kodovani musely pouzivat cookies, kdyz
HTTP_ACCEPT_CHARSET na strane serveru a charset v META tokenu na strane
klienta znam dokonce i ja.

Vychazim samozrejme z predpokladu, ze chci stahovat stranku v kodovani
jake mam nastavene v browseru.

Jarda Klaus