Prosim doporucte router s NAT a dialup

Martin Mares mj at albireo.ucw.cz
Fri Jul 17 21:23:42 CEST 1998

> Tohle samozrejme neni pravda. Upgrade komercnich routeru se dela kvuli
> zavadeni novych protokolu - zejmena mbone, ktery na PC routerch v Brnenske siti
> zatim nefunguje a nedelam si iluze, ze pri jeho zavadeni se bude delat mene
> upgradu, nez u komercnich uzlu.

   Nevim jak kde, ale na mnoha mistech, ktera znam ja (jednim prikladem
za vsechny budiz GTS), bylo upgrade softwaru v Ciscu potreba provest zejmena
proto, ze ten stary padal.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj at ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"ebius tagline. This is a moebius tagline. This is a mo ..."