cas...

Antonmn Foller winnt at softec.cz
Mon Jul 20 11:39:05 CEST 1998

Jaroslav Klaus wrote in message <199807171638.SAA25394 at ns.felk.cvut.cz>...
>Co se tyce te prvni casti poznamky, tak doufam (naivne?), ze uz dnes nikdo
>nepise na web 6x stejnou stranku, kazdou jinak kodovanou, resp. nepreklada
>ji CGI skriptem.
    O tom jsem asi nepsal. Psal jsem o sesti ruznych URL. Ty dnes najdete na
Eunetu, Psovi a mnoha dalsich webech.

>Ovsem nechapu proc by se kvuli kodovani musely pouzivat cookies, kdyz
>HTTP_ACCEPT_CHARSET na strane serveru a charset v META tokenu na strane
>klienta znam dokonce i ja.
>
>Vychazim samozrejme z predpokladu, ze chci stahovat stranku v kodovani
>jake mam nastavene v browseru.

    Jo. Samozrejme (ja psal ale o necem jinem). Ovsem tuhle hlavicku
poskytuje jen NN (10-20%). Ne IE (80-90% browseru). Tam se da zase uvazovat
o subretezcich "mac" a "x". A meta k tomu samozrejme neni potreba, staci na
to http.

    Ale o to (z me strany) nesla rec. Ja jsem psal o _vyberu_ kodove stranky
od klienta. A opakuji - dat moznost vybrat kodovou stranku klientovi je
_mnohem praktictejsi_ pres cookies nez pres nekolik (na Eunetu pres sedm!)
URL. Tedy s tou nevyhodou, ze nekolik nabozenskych fanatiku s vypnutymi
cookies tuhle moznost mit nebudou.

    Hezky den preje
    Antonin Foller