cas...

Vladislav Cerny black at datis.cdrail.cz
Mon Jul 20 12:09:03 CEST 1998

Obratte se s timto do Disk. fora CD.
Ja se domnivam, ze CD ma povinniost zverejnovat sve
jizdni rady (asi v knizni podobe a ve stanicich), ale
urcit enema za povinnost zverejnovat je treba na WWW.
Je to sluzba navic.

Presne Vam to zodpovi na:
http://www.cdrail.cz/scripts/forum/forum.asp

Vladislav Cerny, CD s.o., DATIS o.z., Plzen, Czech Republic
e-Mail: black at datis.cdrail.cz

Bohumil Chalupa <bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz> píše v
èlánku <199807171610.SAA21671 at ns.felk.cvut.cz>…

dotovana z penez
> (...)
musel zpovidat,
moznost
pristupu. Rozhodne

> Kdyz uz jsme u tech jizdnich radu, tak podle meho nazoru
by tem programek
> s jizdnim radem, co CD prodavaji na diskete, mel byt
volne na www a
> v prodeji by mel byt za cenu media.  Aspon u papirovych
jizdnich radu jsem