Cookies pro CP - Re: cas...

Antonmn Foller winnt at softec.cz
Mon Jul 20 12:10:21 CEST 1998

Pavel Kolesnikov wrote in message <6oo0c0$16j$1 at rhino.cis.vutbr.cz>...
>Jaroslav Klaus <J.Klaus at sh.cvut.cz> wrote:
>2, Ponekud diskutabilni je puvodni tvrzeni - prakticnost je pouze v tom,
>   ze si uzivatele mohou sdelovat adresy bez matoucich informaci o
>   charsetu, pripadne v necem, co se da volne nazvat jako "esteticnost
>   adresy". Na druhou stranu jedno URL pro vsechna kodovani znemoznuje
>   rozumne kesovani na proxy serverech.
>
>   Pokud je ale vetsina stranek na serveru casto obmenovana nebo rovnou
>   dynamicky generovana, tato vytka samozrejme postrada smysl.

    Jo. Diky. Ja jsem samozrejme psal o webove aplikaci. Tedy o poskytovani
dat na webu, navic velmi personalizovanych. V pripade nekolika desitek
statickych stranek je pouziti cookie/sest URL na volbu CP minimalne sporne
(existuji argumenty pro i proti).

>3, Pokud s prekodovanou strankou generuji i prislusnou hlavicku
>   "Content-type", tak by zrovna Jarda Klaus nemel mit problemy ani
>   s vypnutymi cookies. :)

    Mame zkusenosti, ze IE se chova velmi podivne, a neni jednoduche mu
jednoznacne vyhovet. Mlcky predpokladame, ze IE na Win maji CP1250, a
nepokousime se to menit ani o tom davat informaci. Je to z nasi strany
kupodivu mnohem bezpecnejsi (co se tyce chybneho prekodovani) nez cokoliv
jineho.
    Mimochodem - videl uz jste nekdo v logu IE na necem jinem nez na Win ?

    hezky den preje
    Antonin Foller