cas...

Martin Mares mj at albireo.ucw.cz
Mon Jul 20 13:09:30 CEST 1998

>     Jo. Samozrejme (ja psal ale o necem jinem). Ovsem tuhle hlavicku
> poskytuje jen NN (10-20%). Ne IE (80-90% browseru). Tam se da zase uvazovat
> o subretezcich "mac" a "x". A meta k tomu samozrejme neni potreba, staci na
> to http.

   Nejsem si tim 100%ne jist, ale jsem presvedcen, ze nove verze IE Accept-charset
jiz pouzivaji.

   (Jen tak na okraj: uvedena procenta vyskytu browseru nelze IMNSHO brat jako
jakkoliv smerodatna, protoze kolik uzivatelu pouziva ktery browser, nelze
nijak s rozumnou presnosti zmerit.)

>     Ale o to (z me strany) nesla rec. Ja jsem psal o _vyberu_ kodove stranky
> od klienta. A opakuji - dat moznost vybrat kodovou stranku klientovi je
> _mnohem praktictejsi_ pres cookies nez pres nekolik (na Eunetu pres sedm!)
> URL. Tedy s tou nevyhodou, ze nekolik nabozenskych fanatiku s vypnutymi
> cookies tuhle moznost mit nebudou.

   Jenze nejen browsery ziv jest Web -- vase reseni s Cookies nebude vubec
rozumne fungovat s ruznymi prohledavacimi roboty a jinymi programy, ktere
samozrejme nemaji sebemensi duvod Cookies podporovat, protoze jsou opravdu
zcela bezstavove.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj at ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"A student who changes the course of history is probably taking an exam."