Spehovani pres cookies

Petr Novotny Petr.Novotny at antek.cz
Mon Jul 20 13:22:56 CEST 1998

Dobry den,

jsem rad, ze mi nekdo potvrdil, ze i z Altavisty mohu dostavat
bannery od doubleclicku.

Vracim se tedy ke svemu puvodnimu katastrofickemu scenari:
Vsechny sajty na Internetu berou reklamu od doubleclicku. Doubleclick
ke kazdemu z nich prihodi cookie, kde bude napsano, co jsem zrovna
delal a na co se koukal. Pak me nekdy nejaky inzerat zaujme natolik,
ze na nej kliknu, doubleclick si stahne vsechny cookies, ktere mi za
posledniho pul roku predal, a ma profil uzivatele.

Nez na me zautocite - neznam HTTP dost dobre a nevim, zda je toto
mozne. Mozu to takhle fungovat?

Pokud ano - hmmm, vetsina CZ sajtu ma nejaky toplist, wexl a podobne
veci - brani jim neco principialne v tom, aby me podle vyse uvedeneho
scenare spehovali?

To, ze jsem paranoidni, jeste neznamena, ze po mne nejdou...
        [Thx Nirvana]

PS: Disclaimer: Vsechna jmena uvedenych sluzeb jsou uvedena jako
priklady, nechci naznacovat, ze nektera z uvedenych sluzeb se chova
tak, jak je vyse uvedeno.
--
Petr Novotny, ANTEK CS
Petr.Novotny at antek.cz