cas...

Honza Pazdziora adelton at fi.muni.cz
Mon Jul 20 13:38:40 CEST 1998

"Vladislav Cerny" <black at datis.cdrail.cz> writes:

> Obratte se s timto do Disk. fora CD.
> Ja se domnivam, ze CD ma povinniost zverejnovat sve
> jizdni rady (asi v knizni podobe a ve stanicich), ale
> urcit enema za povinnost zverejnovat je treba na WWW.
> Je to sluzba navic.

Hura, cely vikend jsem se na tenhle argument tesil. Vim jeste
o jednom, ktery by se dal uvest, myslim, ze tak do patku by tady mohl
padnout.

Samozrejme, ze povinnost tady nema nikdo zadnou, ani me odvezt, kdyz
jsem si zaplatil jizdenku. Jak rikam, u statem dotovanych spolecnosti
je to fakt kouzelne. Nastesti tady existuji i servery jako Obchodni
rejstrik ci Burza cennych papiru, a pak spousta komercnich aplikaci,
ktere se nemaji potrebu svymi povinnostmi ci rady ohanet.