Spehovani pres cookies

Antonín Foller winnt at softec.cz
Mon Jul 20 14:37:53 CEST 1998

Petr Novotny wrote in message <199807201023.MAA08275 at ns.felk.cvut.cz>...
Dobry den,

>jsem rad, ze mi nekdo potvrdil, ze i z Altavisty mohu dostavat
>bannery od doubleclicku.

>Vracim se tedy ke svemu puvodnimu katastrofickemu scenari:
>Vsechny sajty na Internetu berou reklamu od doubleclicku. Doubleclick
>ke kazdemu z nich prihodi cookie, kde bude napsano, co jsem zrovna
>delal a na co se koukal. Pak me nekdy nejaky inzerat zaujme natolik,
>ze na nej kliknu, doubleclick si stahne vsechny cookies, ktere mi za
>posledniho pul roku predal, a ma profil uzivatele.

    Jo, to je myslim dost realny scenar.

    Uz jsem tu nastinil jiny scenar - IE umi nastavit cookie na domenu "cz."
a dokonce na domenu ".". (Viz http://www.pstruh.cz../test.asp,
http://www.akcie.cz../test.asp). Takovehle cookie pak muze cist kdokoliv v
domene cz, pripadne kdokoliv _kdekoliv_ v internetu.

    Hezky den preje
    Antonin Foller