cas...

Martin Mares mj at albireo.ucw.cz
Mon Jul 20 17:09:58 CEST 1998

> Ano proto robot bude mit JEDNU verzi stranky v tom kodovani v jakem chci ja.
> Povazuji to za lepsi, nez aby mel sedm verzi stranek v ruznych kodovanich.

   Ne -- robot by mel dostat JEDNU verzi stranky, ale v kodovani, ve kterem
chce on, protoze vubec nemuzete vedet, jestli zrovna vase defaultni kodovani
(a vubec bych se nedivil, kdyby to bylo windows-1250) bude podporovat. Od toho
tu je character set negotiation mechanism protokolu HTTP.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj at ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Q: Do you believe in One God? A: Yes, up to isomorphism."