cas... a nesmyslne povery o cookies....

Michal Blaha blaha at sprinx.cz
Mon Jul 20 22:03:55 CEST 1998

nemohu souhlasit. Podle specifikace Cookie (viz nekde na netscape.com,
adresu uz nevim) neni mozne udelat cookie pro domenu .cz.
Pokud to client umozni, nepracuje podle specifikace a pak se jedna
jednoznacne o problem prohlizece.
netscape ani IE nic takoveho neumoznuji.

S pratelskym pozdravem

Michal Blaha
blaha at sprinx.cz
SPRINX s.r.o.