Proc IDOS pouziva Cookies

Vladislav Cerny black at datis.cdrail.cz
Tue Jul 21 01:39:31 CEST 1998

> Takze pokud to shrnu: rikate, ze cookies jsou na idosu potreba proto,
> ze si v nich uklada interni pointer na session. V cookies to je proto,
> ze to server dostal zpatky a v URL ci parametrech to nemuze byt proto,

Zrejme myslite session ve smyslu vyhledavani.
Ne, v Cookies se uklada jen a pouze SessionID.
Nedela to zadny script, nebo program (nebo ja), dela to
mechanismus ASP. ASP diky tomu zavadi stav do HTTP komunikace
a onen pointer je ulozen v pameti serveru. Prave proto, ze jak spravne
pisete,
na nic, co prijde od klienta nelze spolehnout.
A kdyz zmenite SessionID? Posluzte si, proste to bude nova
Session a spojeni se nenajde stejne jako kdyz mate Cookies vypnute.
Vypne-li si totiz nekdo Cookies, pak kazdy pozadavek na URL
z takoveho zmrzaceneho browseru zaklada novou Sesion.

VC