Jeste cookies - kratkodobe/setrvavajici

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Tue Jul 21 04:13:28 CEST 1998

Zdravim,

 kdosi tu nedavno prohlasil, ze nevi, jake se ukladaji na disk (tj. maji
nastavenou expiraci) a jake zustavaji jen v pameti, resp. je nedokaze pri
prijmu rozlisit. Zapnul jsem si tendle tyden cookies (nejvetsim tlacicem
jsou stranky na akcie.cz - ve spolupraci se Sprinxem a TopListem je to
docela silna sestava) a zjistil jsem, ze v mem oblibenem browseru, NN 3.04
Gold, se  da velice snadno poznat, jake susenky jsou k dlouhodobemu
uskladneni  a jake jsou k okamzitemu spotrebovani. NN totiz krom obvykle
hlasky o tom, ze je vam zasilana cookie vypisuje v pripade cookie s
expiraci onu expiraci (v konkretnim pripade serveru wwww.novinky.cz je
zobrazeno toto: This cookie will persist until Tue Nov 09 01:00:00 1999).

 Lze je tedy rozlisovat i pomerne starymi browsery.

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt at pinknet.cz