Reverse lookup

Karel Obluk obluk at vema.cz
Tue Jul 21 14:36:41 CEST 1998

Omlouvam se, pokud je tento dotaz stupidni, jednoduchy nebo off-topic. Neni
mi jasna nasledujici vec:
pokud ma konkretni host zaznam pro reverse-lookup, je zjisteni
"zodpovedneho" za ten ktery pocitac bez problemu (nslookup). To je mi jasne.
Jaky je vsak spravny, nejjednodussi a automatizovatelny postup pro zjisteni
zodpovedne osoby pro adresy, ktere nemaji reverzni zaznam?
O co mi jde: v logu najdu pokus o vniknuti z adresy 1.2.3.4. Reverse lookup
na 1.2.3.4 mi vrati, ze takovy zaznam nebyl nalezen. Jak mam nejlepe
dohledat SOA zaznam pro danou domenu (napriklad bude existovat SOA pro
1.2.3.0, jak to ale zjistit?).
Byl by nekdo te lasky a poradil mi? Nejlepe, prosim, primo na muj e-mail.

Dekuji moc predem

    Karel Obluk

--
VEMA pocitace a projektovani, sro.
Vystavni 17/19, 603 00 Brno, Czech Republic
mailto:obluk at vema.cz

What I say and what my company says are not always the same thing