Reverse lookup

Petr Kolar PETR.KOLAR at vslib.cz
Tue Jul 21 15:52:16 CEST 1998

"Karel Obluk" <obluk at vema.cz> wrote:
> Omlouvam se, pokud je tento dotaz stupidni, jednoduchy nebo off-topic. Neni
> mi jasna nasledujici vec:
> pokud ma konkretni host zaznam pro reverse-lookup, je zjisteni
> "zodpovedneho" za ten ktery pocitac bez problemu (nslookup). To je mi jasne.
> Jaky je vsak spravny, nejjednodussi a automatizovatelny postup pro zjisteni
> zodpovedne osoby pro adresy, ktere nemaji reverzni zaznam?
> O co mi jde: v logu najdu pokus o vniknuti z adresy 1.2.3.4. Reverse lookup
> na 1.2.3.4 mi vrati, ze takovy zaznam nebyl nalezen. Jak mam nejlepe
> [...]

   Zkuste sluzbu whois (nebo telnet z Unixu na port 43 a po otevreni spojeni
zadat IP adresu, ktera vas zajima, a Enter) na whois.ripe.net pro Evropu,
pro mimoevropske site se podivejte na dalsi servery, ktere vrati nesmyslny
whois dotaz na rs.internic.net.

                                                       S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229