Spehovani pres cookies

Pavel Korensky pavelk at dator3.anet.cz
Wed Jul 22 13:28:04 CEST 1998

At 09:40 22.7.1998 +0100, you wrote:
>Este na dokreslenie obav zo spehovania.
>V denniku PRAVDA (SK) sa 20.7.98 objavila sprava "Pornozoznamy nebudu"
>V podstate ide o to, ze proti pornografii bojujuca belgicka natlakova
>(tak to bolo napisane!) skupina Morkhoven stiahla v sobotu slub, ze v
>suvislosti s odhalenim siete rozsirujucej detsku pornografiu, vyda v pondelok
>holandskej policii svoje zoznamy vyrobcov takychto materialov i navstevnikov
>takychto internetovskych adries. Ich sef uviedol, ze skupina disponuje i
>stovkami adries ziacerych krajin vratane Belgicka, Ceskej republiky, Nemecka
> [...]

:-)) V teto souvislosti se mi velmi libilo vystoupeni nejakeho cloveka z
Ustavu statu a prava v nasi televizi (v souvislosti s tim odhalenim te
"site"). Ten zcela jednoznacne prohlasil neco v tom smyslu, ze jsme
demokraticka zeme a koukani na cokoli nenaplnuje skutkovou podstatu
jakehokoli trestneho cinu. Doufam, ze podobne rozumni lide u nas vydrzi a
jejich nazory budou respektovany.

>Suhlasim a som za tvrdo potierat zlocinnost, zneuzivanie deti a pod. To
>predsa chce prakticky kazdy humanny clovek, ale...

IMHO se v pripade Internetovych obrazku nejedna o zadne zneuzivani, ale to
je namet na jinou debatu a asi v jine konferenci :-)))

> [...]
>navstevnikov serverov. Ved asi o to ide. Teraz je to napr. pod hlavickou
>boja proti detskej pornografii, ale kto mi zaruci, ze nabuduce si nepovie
>nejaka sukromna skupina (nemusi to byt akurat CIC, FBI, BSI, SIS a pod.)
>ze urcita skupina ludi, ich nazory, nabozenstvo, farba, zvyky atd. atd....
>su pre nu neprijatelne a zacne zhromazdovat o nich udaje. Pokial SW taketo
>nieco umoznuje (ohanat sa legislativou, ze je to zakazane je k smiechu)
>je to pre spustu ludi (podotykam nevinnych, nemusi nutne ist o zlocincov)

Ano, naprosto s tim souhlasim. Jsem dokonce presvedcen, ze pri takzvanem
boji proti detske pornografii nejde vubec ani o deti ani o pornografii. Je
to pouze libiva zaminka jak vnutit Internetu urcite precedenty a regulacni
mechanismy. IMHO je to cele o tom, ze vlady vetsiny statu sveta se
Internetu boji jak cert krize.

Zdravi PavelK

* Pavel Korensky                                                         *
* DATOR3 LAN Services spol. s r.o.                                       *
* Modranska 1895/17, 143 00, Prague 4, Czech Republic                    *
* PGP Key fingerprint:  F3 E1 AE BC 34 18 CB A6  CC D0 DA 9E 79 03 41 D4 *
* SUMMA SCIENTIA - NIHIL SCIRE                                           *