Proc IDOS pouziva Cookies aktualizace dat

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Thu Jul 23 15:03:48 CEST 1998

Pane kolego,

castecne se omlouvam, ze s vami budu nesouhlasit pres konferenci
(ktera ma 500 lidi...)

>Coz samozrejme NENI pravda. Doufam, ze to nemusim prilis vysvetlovat, ale
>pro Ty, kteri jsou prilis zahledeni do sebe pripradne pomaleji ctou, kdyz se
>nevyskytuje v textu ani jednou *nix :-)

>Opravdu nechapu, o cem je rec. Kdysi davno jsem byl obvinen, ze velikosti
>svoji signatury (asi 400 bytu) zahlcuji Internet. Myslim, ze vsichni
>internetovi puriste (na jejichz stranu radim vsechny odpurce cookies) by se
>meli zamyslet nad tim, kolik bajtu uz prolezlo diky tomu, ze s autorem

Kdyz preskocime nesmyslne invektivy a pujdeme jen k jadru veci,
usetrime mozna vic, nez jen vami zminovane byty. :-)))

>CD vydavaji zmeny jizdniho radu. Ty zmeny jsou pravidelne i nepravidelne
>(viz povodne) vydavane. Nekdo, samozrejme CD musi zajistit aktualnost
>databaze. A ted mi prosim reknete, jak by to zajistily v pripade, ze tady
>bude nejakych 5-10 serveru poskytujicich stejne sluzby na nezavisle
>(organizacni) platforme.

Precete si znova a pomalu na co byl puvodni pozadavek.

Na ZVEREJNENI transparentniho formatu dat.
Nikoli na tlaceni dat jednotlivym providerum ani na jejich konverzi do
nekolika, nebo jak vy rikate x formatu.

Martin Postulka

P.S. To jste me tedy nadzdvihl.