Proc IDOS pouziva Cookies aktualizace dat

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Thu Jul 23 15:31:23 CEST 1998

> Precete si znova a pomalu na co byl puvodni pozadavek.
>
> Na ZVEREJNENI transparentniho formatu dat.
> Nikoli na tlaceni dat jednotlivym providerum ani na jejich konverzi do
> nekolika, nebo jak vy rikate x formatu.

Vidim, ze to budu muset vysvetlit radne.

CD zverejni transparentni format dat. Nasledne vznikne nekolik serveru,
ktere budou poskytovat informace o jizdnim radu. V okamziku, kdy CD vyda
novy jizdni rad samozrejme NEVI, kdo vsechno jejich data pouziva a ani nevi,
jak mu ma dorucit zmeny.
Tudiz VZNIKNE nekolik vzajemne datove NESYCHRONNICH serveru, ktere budou
poskytovat informace NEZAVISLE na skutecnem jizdnim radu.
Ja tedy jsem proto, abych dohledal SPRAVNE spojeni, i kdyz budu muset
odmitnout nejake ty cookies (pripadne abych je prijmul) spise nez abych mel
server bez cookies, ale take bez zaruky, ze pripadny vlak mi neujede pred
nosem.
Nevim, jak casto jezdite vlakem, ale dvakrat tydne (drive dvakrat denne)
kolem 100 Km a verte, ze to neni legrace, ani kdyz ten vlak jede dle
jizdniho radu.

							Michal

P.S: Podotykam, ze tenhle e-mail vyplyva z aplikace celeho problemu do
praxe, nikoliv z toho, ze ma nekdo privatni format dat.