Proc IDOS pouziva Cookies aktualizace dat

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Thu Jul 23 18:18:38 CEST 1998

> nekolik serveru,
> kdy CD vyda
> pouziva a ani nevi,
>
> Taky CD nevi, jestli ten nekdo treba nema zizen, nebo
> nepotrebuje prebalit.

Jenze CD nezodpovida za to, zda nekdo nema zizen nebo nepotrbuje prebalit.
Naproti tomu si dokazu predstavit soudni spor, kdy nekdo zazaluje CD, ze
nemel spravne informace ...
Pochybuju, ze by se do toho CD chtelo.

> Myslim, ze nazirate problem z nespravne strany. Nikdo vas
> nenuti ,abyste
> pouzival neautorizovany informacni system a neni nebezpeci, ze byste
> nespolehliva data nepoznal (i kdyz podle toho jak peclive ctete?).

Coz ja to poznam, ale jsou lide, kteri to neudelaji. Namatkou 70% ceskeho
uzivatelstva.

> Jeste ty servery nemely ani nejmensi sanci vzniknout a vy uz vite,
> ze budou mit problemy se synchronizaci dat.
> Mozna, ze jo, ale bude zatracene v jejich zajmu, aby nemely.

Coz predpoklada odpovedne administratory. Coz samozrejme NIKDY nebude ve
100% pravda.

> P.S. Ja taky jezdim vlakem. Budeme se trumfovat projetymi kilometry?

Klidne muzeme ... 200 kilaku denne v prubehu pulroka je docela dost :-)

> P.P.S. Kdyz jezdite tak pravidelne, to si nepamatujete odjezd? ;-)

Ja jo, ale obcas si ho nepamatuji drahy :-)

Nedavno jsem psal stiznost, ze se mi miji na dvou mistech dva vlaky (dle
jizdniho radu) asi o pet minut. Jeden uz to dela delsi dobu (2-3 roky) a
jeden je tedka nove. CD mi velice odpovedne napsaly, ze NENI mozne ani jeden
z tech vlaku urychlit o pet minut ani druhy o pet minut pozastavit. Tak jsem
urcitou dobu jezdil autobusem, coz bylo levnejsi a navazujici :-)
Ale to uz je jina story ...

								Michal