Implementace ASP - Re: Proc IDOS pouziva Cookies

Martin Mares mj at albireo.ucw.cz
Fri Jul 24 13:29:11 CEST 1998

Dobre poledne,

>     Hezka myslenka. Ma realny zaklad ? Vite, _jak_ je to implementovano ? A
> vite _proc_ je to tak implementovano ?

   Jak a proc je to implementovano zrovna takto nevim, lec mam pocit, ze v tomto
threadu jiz bylo demonstrovano, ze pouziti cookies lze nahradit pouzitim jinych
mechanismu a ze to ma cetne vyhody (caching, nezavislost na nepovinnych
rozsirenich HTTP), zatimco opravdovou nevyhodu zde nikdo neukazal. _Proc_ je
to takto implementovano, by se mozna dalo vysvetlit nejjednoduseji tim, ze
u Microsoftu jako obvykle poradne nepremysleli nad tim, jak to udelat a pouzili
prvni reseni, ktere je napadlo.

						Preji krasny den
--
Martin `MJ' Mares   <mj at ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Don't take life too seriously -- you'll never get out of it alive."