Implementace ASP - Re: Proc IDOS pouziva Cookies

Michal Krsek Michal.Krsek at cesnet.cz
Fri Jul 24 14:47:24 CEST 1998

> implementovano ? A
>
>    Jak a proc je to implementovano zrovna takto nevim, lec
> mam pocit, ze v tomto
> threadu jiz bylo demonstrovano, ze pouziti cookies lze
> nahradit pouzitim jinych
> mechanismu a ze to ma cetne vyhody (caching, nezavislost na
> nepovinnych
> rozsirenich HTTP), zatimco opravdovou nevyhodu zde nikdo
> neukazal. _Proc_ je
> to takto implementovano, by se mozna dalo vysvetlit
> nejjednoduseji tim, ze
> u Microsoftu jako obvykle poradne nepremysleli nad tim, jak
> [...]

Je skoda, ze tak chytry clovek jako Vy podleha tak lehce takove demagogii.
Problem s vyuzivanim cookies na Session je sice Microsofti, ale NIKDO Vas
nenuti, abyste ho pouzival. IIS samozrejme umoznuje manipulovat jak s URL
tak s HIDDEN polozkami v formularich.

Myslim, ze v tomto pripade je v tom MS opravdu nevinne :-)
A dale myslim,z e cely problem by se dal charakterizovat nasledovne: Kazdy
vyvojar si nastavi hranici uzivatelu, pod kterou bude jeho software
pouzitelny. Ke smule nekolika lidi, kteri jsou v teto konferenci, je tato
hranice nad moznostmi, ktere jsou ochotni akceptovat. Misto toho, aby se
oficialne dotazali CD, zda by mohli vyuzit jejich datovych struktur, placaji
v teto konferenci hlucne do vody. Nekde jsem slysel oznaceni 'ciry
akademismus' - myslim presne sedi prave na tuto diskusi.

Troufam si tvrdit, ze panove z Datisu nemaji na jakekoliv uvolneni dat a
pravdepodobne se zabyvaji take jinymi aplikacemi, nez je WWW server s daty
IDOSu.

							Michal
P.S: Omlouvam se za to, ze jsem k ni take prispel.