Jednoduchy Chat pro Win95 se zvukovou signalizaci

Zdenek Hladik hladikz at infima.cz
Sat Jul 25 23:36:39 CEST 1998

On 24 Jul 1998 13:45:00 +0200, bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
(Bohumil Chalupa) wrote:

>Pouzival jsem ve win3.1 ovladac reproduktoru, jmenoval se myslim
>speaker.drv.  Tim padem na mne WinTalk vesele cinkal ding.wav.
>Neexistuje podobny ovladac pro W9.5?
>
>Zdravi
>        Bohumil Chalupa

Matne si vzpominam ze to sice zilo i pod W95 ale delalo to nejakou
neplechu. Ja to zkousel uz nekdy pri uvedeni W95 (kdo tenkrat mohl
tusit jaky neplechy tropej W95 samy?)

Rad bych pozadal, pokud tento podstrom nahodou cte nekdo z Win
programatoru o informaci o moznostech pipani na vnitrni repro pres WIN
API. Docela by me to zajimalo. A taky, pokud je to opravdu zazdeny,
nema cenu se pidit po nicem jinem  a nahodit sound.drv...:-((

                                               Zdenek Hladik
                                            I N F I M A - W A N
                           /""""""\      Internet,LAN,WAN consulting
                         ( (o)  (o) )   Zazvorkova 2008 Praha 5,Czech
                             (..)           tel/fax +4202-5612731
                             ----       Internet: hladikz at infima.cz
                            \____/  --,      BBS 3122741(30 lines)
                                     / ,  ,     BBS.INFIMA.CZ