Proc IDOS pouziva Cookies

Petr Nachtmann petrnach at natur.cuni.cz
Mon Jul 27 15:02:53 CEST 1998

> No obavam se, ze vyhledavani vlak. spojeni
> je o necem jinem, nez hledani nejkratsi cesty
> v grafu. Ne uplne jine, ale slozitejsi.
>
> Ono takove nejkratsi spojeni s 8 prestupy
> a cekacima dobama na prestupech delsima
> nez vlastni jizda je neco jineho, nez rychle
> spojeni pomoci jednohoprestupu, ktere ale
> neni nejkratsi cestou.

Samozrejme, soucasti nejkratsiho spojeni je i doba stravena prestupy atd.,
ale to uz je myslim vyreseno.

> adresy lidi nebo
> AltaVista prenasi
> Nektere jine servery
>
> Tim parametrem ale neni pointer do pameti.

Coz je jedine dobre.

BTW, na stanici metra Muzeum je pocitac s dotykovou obrazovkou, ktery
hleda nejlepsi spojeni v ramci prazske MHD. Nevim, jak to ten program
dela, ale hledani je dabelsky rychle. Videl jsem predtim obdobny
komercni program na VSE, pocital hodne pomalu. Takze nezavisly prohledavac
jizdnich radu by urcite neuskodil.

PN