Session - Re: Proc IDOS pouziva Cookies

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Tue Jul 28 13:48:23 CEST 1998

>Myslen IDOS, doplnuji zkraceni.

>No nezda se mi, ze by tolik hitu na IDOSu bylo
>jen z touhy zhlednout negativni priklad.

Ale priteli,
snazte se spis myslenky pochopit, ne napadnout.

Byla rec o tom, ze IDOS slouzi v teto diskusi
(at uz zaslouzene nebo nezalouzene, to je vec nazoru)
jako negativni priklad nekterych nedomyslenosti.
A ze by se o nich tezko diskutovalo bez konkretni predlohy
a bez vasi tvrdosijne provokativni opozice.
(vzdyt ja vas vlastne chvalim :-)

S tim maji hity na IDOSu zrovna tolik spolecneho jako to,
kolik ma kdo najezdenych kilometru. :-))

Martin Postulka

P.S. Jedna vase formulace je univerzalne pouzitelna. :-))

Podezrivam Vas, ze jste to _umyslne_ pochopil spatne,
jinak radsi ani nedomyslim.