Session - Re: Proc IDOS pouziva Cookies

Vladislav Cerny black at datis.cdrail.cz
Tue Jul 28 15:36:40 CEST 1998

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz pí¹e v èlánku
<199807281048.MAA08160 at ns.felk.cvut.cz>.

> Ale priteli,
> snazte se spis myslenky pochopit, ne napadnout.

Kdyz ono je to tolik lakave...
a prsty svrbi na klavesnici...

> A ze by se o nich tezko diskutovalo bez konkretni
predlohy
> a bez vasi tvrdosijne provokativni opozice.
> (vzdyt ja vas vlastne chvalim :-)

Dekuji.
Na oplatku Vas mohu ujistit, ze onu
"tvrdosijne provokativni opozici" zastavam
z cisteho presvedceni.

> S tim maji hity na IDOSu zrovna tolik spolecneho jako to,
> kolik ma kdo najezdenych kilometru. :-))

Ne, ma to hodne spolecneho.
Navstivim-li server, ktery mi neuspokoji,
otravuje s cookies a jeste se mu plete obsah oken,
obcas byl nefunkcni a vubec mi irituje, pak uz jej
priste nenavstivim (a asi tak ucini i ostatni) a pocet
hitu takoveho serveru pujde rapidne dolu. Nehlede
k tomu, ze WWW IDOS je pouze _alternetivni_
moznosti zjistit jizdni rad a vyuziva jej minimum
cestujici verejnosti, takze nelze uplatnit argument,
ze neni vyhnuti a na IDOS se proste musi.

Vladislav Cerny