CISCO 2511 a modemove pole ISPORTE Microcom

Radomir Plasovsky radomir at applet.cz
Fri Jul 31 23:40:22 CEST 1998

 Diky za napady.

>Zkuste misto reloadu Cisca jen prikaz "clear line x" - kdyz se nam
>obcas neco podobneho stane tak tohle staci.

 Nestaci , toto jsem jiz zkousel. Pomuze jen reload. Na cele veci je
 vsak kouzelne toto:

 1, Predtim bylo stejne ISPORTE pripojene k routeru MOTOROLA a vse jelo
 jeden rok bez problemu.

 2, Stejne konfigurovane CISCO s modemy MOTOROLA 3265 Codex jede taky asi
 rok bez problemu.

>PS: originalni kabel mezi Cisco a ISPorte ? Kde jste ho sehnal ?
>Na kabelu od Cisca jsou jinak zapojene konektory RJ-45 nez chce ISPorte....

 Originalni kabel koupite v TH Systemu, maji jej bezne v ceniku a je zapojen
 presne dle CABLING GUIDE na Inetu.

 Cisco prestava zvedat po nahodnem poctu bezchybnych 5 az 30 spojeni.

Radomir Plasovsky, Mattes AD Internet Service Provider
Masarykova 1117, 738 01 Frydek-Mistek, Czech republic
tel: +420-658-608125, fax: +420-658-608 222,
hotline: +420-603-477567, mailto: radomir at applet.cz