mail rozdelenie

Vladimír Solnický {Vladimir Solnicky} vs at utia.cas.cz
Tue Jun 2 11:27:40 CEST 1998

On Tue, 26 May 1998, Tomas TPS Ulej wrote:

> Mam BSD Unix, na ktorom sa posta odklada do bezneho suboru. Potreboval by
> som cosi ako "frm" aby mi vytiahla udaje z hlavickymailu, odkoho, kedy, kam
> a pod. Nie len odkoho a subject. Druhy vec, ktoru by som potreboval.. dalo

Tohle je asi nejsnazsi naprogramovat si v awk nebo perlu; pokud Vam nevadi
snizena vykonost (za cenu pohodli), muzete si rozsekavat zpravy a hlavicky
pak vybirat prgramem formail z baliku procmail.

> by sa urobit z tohto suboru nieco ako mail.001, mail.002, mail.xxx kde
> mail.CISLO by bol vzdy samostatny mail?

Podobne (samostatna zprava v samostatnem souboru) vypada nekolik relativne
standardnich zpusobu ukladani posty (minimalne tzv. ,,MH folder`` a
adresarove slozky); obe zminene umi procmail jako dorucovaci agent.
Doporucuji tedy jeho pouziti (navic ziskate mnoho dalsich vyhod).

S pranim pekneho dne

V. S.

Vladimír Solnický, ÚTIA AV ČR, Pod vodárenskou věží 4, 182 08 Praha, CZ,
vs+mail at utia.cas.cz, klíče PGP via ,,SEND PGP KEY`` v předmětu dopisu.
Píši pouze za sebe, ne za ÚTIA. / Speaking for myself only ...