Transparent proxy na TEN34

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Tue Jun 2 21:45:08 CEST 1998

> Hmmm. Volite hodne ostra slova. Rekl bych, ze az neadekvatne ostra
> slova.

*** Ptal jsem se Michala, zda-li to mam takto pochopit. A sam si myslim,
ze skutecnost takova byla.

> Pokud je mi znamo, je TEN-34 CZ experimantalni sit jako takova. Pokud
> by se nekdo problemy s cachi na tom linku mohl citit poskozen, tak
> jsou to uzivatele teto experimantalni site, a to bychom si pak meli
> vyrikavat my s resiteli toho projektu. Rozhodne mi neni jasne, na
> jakem zaklade si mohou provozovatele serveru cinit nejake naroky. To
> vazne chcete zalovat jakehokoli sitare na svete proto, ze se jeho
> zakaznik nemuze dostat na Vas server?

*** Ne, to nechci. Ale v kazdem pripade budu nespokojeny, pokud nektery z
provozovatelu bude podstrkovat zastarale verze mych stranek uzivatelum.
Coz se delo.
    Krom jineho: na zacatku provozu se cache chovala trochu nenasytne a
zvysovala zatez serveru (viz opet LUPA), PinkNet na zadost resitelu cache
poskytl logy webu, kde radila, aby si dala chytit moucha.

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt at pinknet.cz