Transparent proxy na TEN34

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Wed Jun 3 13:30:54 CEST 1998

> Ale ne, tys to vubec nepochopil. Ta neuzavrenost spociva v tom, ze si
> kdokoliv muze koupit televizor, ale tentyz kdokoliv nemuze vyuzit nejakeho
> konkretniho proxy serveru. Leda ze by se kvuli tomu extra stal studentem /
> zamestnancem instituce ktera ten server provozuje.. Coz je ale totez jako
> zminovany filmovy klub..

Ale pochopil. K pocitacum a tim i k Internetu ma na akademicke pude
prakticky pristup kdokoliv. Jako byvaly student vim sve...

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt at pinknet.cz