Proxy cache, reklama atd.

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Jun 4 16:57:41 CEST 1998


On Thu, 4 Jun 1998, Jiri Novotny wrote:

> > Jenomze strkani reklam do postovni schranky, posilani nabidek postou a
> > reklamy v mediich jsou IMHO celkem legitimni zpusob komunikace.
>
> To snad ani nemuzete myslet vazne. Mne osobne obtezuje papirovy
> SPAM jeste vice nez ten elektronicky, proti kteremu se da
> aspon trochu branit. Uz by bylo nacase iniciovat zakon,
> podle ktereho se NESMI bez povoleni cpat reklamni materialy
> do soukromych postovnich schranek. Mam pocit, ze neco takoveho
> maji uz v Nemecku.

To vylouci ty neadresne letaky, jeste stale zustane adresna reklama
na prebirani a vyhazovani. A to zabere jeste vic casu, pokud to teda
clovek otvira.  Ale nekdy se aspon zasmeje, co to na neho zase sijou.

> Opravdu si myslite, ze vetsinu lidi bavi neustale cpat papiry
> s priblblou reklamou do kose ... .

Do sberu, do sberu!

> Kdyz dnes sledujete co se v reklamach nabizi, tak je to celkem
> prima umera, cim vetsi reklama, tim horsi vyrobek.
> A nejvic mne nastve, kdyz slysim cloveka, ktery se reklamou zivi,
> jak zvani o tom, ze reklama podporuje pokrok. Podle meho
> osobniho nazoru, reklama je vhodna pouze jako berlicka
> pro neschopne vyrobce.

Naprosty souhlas.
Bohuzel, i ti schopni musi (od musiti; od museti by bylo 'museji')
:-)  do reklamy investovat, na nektere lidi pusobi bohuzel mocne.

> Kdesi jsem slysel, ze nejlepsi reklamou je kvalitni vyrobek,
> ale to uz asi dnes neplati.

To bylo takove heslo, ktere rikalo, ze
"dobre zbozi se chvali samo".
Coz, IMNSHO, plati dodnes.
Podle toho se take divam na reklamu a na vyrobky, ktere ona chvali.

BoChal.




More information about the net mailing list