Proxy cache, reklama atd.

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Thu Jun 4 20:05:00 CEST 1998

> Ano, ale ta reseni jiz existuji (cookies, dynamicky generovany mrnavy GIF
> atd...)

*** =)) Mluvil jsem o novych resenich obecne, cookies znam uz davno,
dynamicky generovany mrnavy GIF jeste dele. Myslena byla reseni prenosu
multimedialnich dat pro libovolne mnozstvi lidi a podobne chutovky. Umela
inteligence slouzici pro komunikaci s lidmi, ve vyhledavacich atd...

		Zdravi
                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet