OT: Reklama atpd.

Adam AHA Hauner aha at pinknet.cz
Thu Jun 4 20:20:08 CEST 1998

On Thu, 4 Jun 1998, Martin Mares wrote:

>    Vzpominam si, ze kdysi davno vysel (tusim se v MF Dnes, ale ruku
> do ohne bych za to nedal) test obsahujici velice obsahle srovnani
> jednotlivych pracich prasku (mnozstvi latek skodlivych zivotnimu
> prostredi, cena za jedno vyprani atd.) a prekvapive vysly na prvnich
> mistech praci prasky temer neznamych znacek, na ktere jsem nikdy
> zadnou reklamu nevidel ani neslysel.

*** A tady je IMHO zcela jasne videt poslani reklamy: informovat (ponechme
stranou, zda pravdive ci nepravdive). Je skoda, ze ti, kteri maji na
starosti vyvoj podobnych prasku (myslim ony kvalitni), si umi najit dobre
biology, chemiky a ekology, ale neumeji si vybrat spravne lidi na pripravu
reklamy. K cemu jsou dobre vlastnosti prasku, pokud lezi jen v regalu
supermarketu???
    Stejne je to s Linuxem (s omluvou k panum okolo Netmagu, OS/2 je pres
sve kvality neprodejna mrtvolka) - neni jej mozne nasadit zakaznikum
hromadne. Je dost prodejcu, kteri by nabizeli Linux, ale priznejme si to
otevrene - Microsoft ma pro sve produkty perfektni marketing a silnou
reklamu. A uzivatele chteji to, co vidi. Linux videt neni.

                                        Adam Hauner

Adam Hauner (AHA)
aha at pinknet.cz                                               Projekt PinkNet
+420 603 471460   ICQ: 3443338                            projekt at pinknet.cz