Linux neni mozno nasadit zakaznikum (LONG)

Petr Sklenar, C3S, s.r.o. c3s at serverhk.czcom.cz
Mon Jun 8 12:59:12 CEST 1998

>jedna otazka, zda jsou jeji praktiky legalni. Zkus napriklad jit do
>obchodu a zkus si koupit pocitac bez operacniho systemu a nedejboze si
>jeste rekni o snizeni ceny, protoze nechces ani diskety ci CD s timto
>operacnim systemem. Tohle proste v CR nejde (nemam pravdu, jde to, ale
>pro normalniho cloveka je to skoro nemozne). A je to legalni? Ja si
>Pavel Janik ml.
>Pavel.Janik at inet.cz

Kdysi jsem pocitace a SW prodaval, takze vim, ze koupit pocitac si muzes i
bez OS. Pak jsem pocitace kupoval, takze opet vim, ze je na fakture vzdycky
i castka za OS (a ten si proto nemusis koupit). Jde jen o to, ze si musis
rict, ze nechces Win95 (Win NT, ...), ale neco jinyho nebo nic. Neznam
firmu, ktera by ti nechtela prodat PC bez softu.
Petr Sklenar, C3S, s.r.o.