Neznama sitova karta soft. konfigurovatelna

Vladimir Michl michlv at risc.upol.cz
Mon Jun 8 23:43:35 CEST 1998

Ahoj,

sehnal jsem starsi sitovou kartu, ktera je soft. konfigurovatelna.
Po vyzkouseni behala (io=0x300 irq=3), tak jsem ji zkousel
prekonfigurovat pomoci atlantic.c a ne2k.c. Po techto zasazich se karta
hlasi jako ne2000, io ma porad 0x300, ale nevim jake irq, at jsem zkousel
jakekoliv s zadnym to nefungovalo. Z karty navic neni Linux
schopen urcit irq (ani asi nebyl kdyz fungovala).

Nemate, prosim, nekdo konfiguracni soft pro tuto nebo podobnou kartu?

Karta:

Hlavni chip UM9003F
Na karte je jeste napsano 510-10002-000 Ether16 V2.2
Karta je BNC + RJ-45.
Na stitku s carovym kodem lze nalezt cislo 405000133.
Jeste jsou na desce 3 IO (hradlova pole), na kterych jsou nalepky:
JPLS1
208-10007-002

90I.MC
208-10003-000

JPLS2
208-10008-002

Zkousel jsem konf. soft pro kartu s UM9003F, ale jiny typ a uplne jiny
plosnak, a ten ji vubec nevidel. Na internetu jsem hledal a co jsem nasel
take nefungovalo. Ethernet-HOWTO jsem take cetl (ale neni se ceho chytit).

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl at upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *