OT: Re: Linux neni mozno nasadit zakaznikum

Pavel Janik ml. Pavel.Janik at inet.cz
Sun Jun 14 20:02:23 CEST 1998

   Datum: Fri, 12 Jun 1998 16:24:31 +0100
   Odesilatel: Adam AHA Hauner <aha at PINKNET.CZ>

Preji prijemny vikend,

   > Muzete mne prosim odkazat na nekterou distribuci, ktera tyto programy
   > obsahuje vcetne ceske podpory, pripadne doporucit odpovidaji CD?

protoze jeste nikdo neodpovedel, odpovim ja. Takove CD zatim
neexistuje, stejne jako takove CD neexistuje pro zadny jiny operacni
system. Zkusil jsi nekdy instalovat Windows z jedineho CD? Nepovede
se, potrebujes spoustu dalsich CD s ruznymi fixy a pak CD s MS Office
atd. Ale mas pravdu, to neni odpoved. Odpovedi muze byt to, ze Ceske
sdruzeni uzivatelu operacniho systemu Linux (http://www.linux.cz)
pripravuje nove CD s pocestenym Linuxem (vcetne X-Windows) a tyto
aplikace na CD dozajista budou.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik at inet.cz