Delka segmentu kroucene dvojlinky

Vladimir Michl michlv at risc.upol.cz
Thu Jun 18 18:48:39 CEST 1998

Dobry den,

potrebuji spojit dva pocitace tak na 500m. Mam dve sitovky s RJ-45.
Ty bych chtel propojit telefonim kabelem (treba tim, ktery pouziva Telecom
venku), samozrejme vim jak by se signaly propojit mely Rx-Tx.
Chtel bych Vas tedy poprosit o Vas nazor na to, zda to bude fungovat a jakou
max delku muze takovy segment mit.

Myslim si ze casove problemy by tam byt nemely, jen si nejsem jist, zda
nebude prilis velky utlum na tu vzdalenost.

					Diky

						Vlada Michl

PS: Bude to soukrome propojeni a tak mi jde o cenu. Telecom u nas bude
venkovni draty tanane vzduchem rusit a tak doufam, ze by se mi z nich
podarilo nejaky ten kus vymamit.
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV at risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl at upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *