Delka segmentu kroucene dvojlinky

Pavel Korensky pavelk at dator3.anet.cz
Fri Jun 19 13:55:36 CEST 1998

At 17:48 18.6.1998 +0100, you wrote:

>Dobry den,
>
>potrebuji spojit dva pocitace tak na 500m. Mam dve sitovky s RJ-45.
>Ty bych chtel propojit telefonim kabelem (treba tim, ktery pouziva Telecom
>venku), samozrejme vim jak by se signaly propojit mely Rx-Tx.
>Chtel bych Vas tedy poprosit o Vas nazor na to, zda to bude fungovat a jakou
>max delku muze takovy segment mit.
>
>Myslim si ze casove problemy by tam byt nemely, jen si nejsem jist, zda
>nebude prilis velky utlum na tu vzdalenost.

Limit je 100M, v praxi to chodi o neco dale. 500 metru je ovsem IMHO moc.
Dale vstupuji do hry ostatni faktory, jako je nebezpeci tahani dratu na tak
velkou vzdalenost. Jakakoli bourka to klidne vymlati a muze pomlatit i lidi
kteri jsou u tech pocitacu. Uz jsem to kdysi videl u jednoho zakaznika,
ktery si nedal poradit a tahal koaxial mezi barakama na vyvesu.
Pokud to bude v zemi, je tu jeste otazka ruznych potencialu zemi a dalsich
veci.
Proste bych to nedoporucoval.

Zdravi PavelK

* Pavel Korensky                                                         *
* DATOR3 LAN Services spol. s r.o.                                       *
* Modranska 1895/17, 143 00, Prague 4, Czech Republic                    *
* PGP Key fingerprint:  F3 E1 AE BC 34 18 CB A6  CC D0 DA 9E 79 03 41 D4 *
* SUMMA SCIENTIA - NIHIL SCIRE                                           *