Delka segmentu kroucene dvojlinky - jine reseni?

Martin Patka smartin at mikroservis.cz
Mon Jun 22 21:00:21 CEST 1998

Zdravim,

>tisice) a relativne rychle reseni (myslim ze unosna je jeste hranice
>100KB/sec, tedy propustnost tak 2Mb/sec). Nekdo se zminil o oddelovacich
>pro seriovou linku (kvuli staticke elektrine), ale pokud se to pripojuje
>na RS232 tak podle mych zkusenosti (pocitace propojene kabelem) se da

trosku jsem pohledal a v Computerworldu c. 42/97, str. 4 je clanecek
pojednavajici o TinyBridge od firmy RAD - po ctyrdratu (10BaseT) umi
prekonat normalnich ethernetich 10MB/s na vzdalenost az 700m.

na adrese: http://www.rad.com/products/family/tinybrg/tinybrg.htm je
toho trosku vice, vcetne kontaktu na lokalni distributory (i CR). Cenu
jsem jiz nezjistoval.

Mozna je to zajimavy vyrobek, protoze se nabizi i s WAN rozhranimi
V.35 & spol, a dokonce s asynchronnim rozhranim 115,2kb/s.

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin at mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
Czech Republic                   ICQ:  4512227
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin