NAT BOX - prosim doporucte

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Thu Jun 25 09:25:24 CEST 1998

Mam odzkousene programy WinProxy, Winroute a NAT pod Linuxem.
Solidne funguje bud Winroute (beha krasne i pod W95), nebo samozrejmne
reseni na Linuxu. Ve firme mame NAT pres Linux a zakaznikum doporucujeme
Winroute. Drive jsme instalovali WinProxy, ale to nema bohuzel
preklad adres NAT a chova se dost magicky a z nejakeho duvodu ztraci data
a ma pomalejsi pristup.

> Pouzijte Linux nebo FreeBSD. Cena je jen cenou HW (dnes smesna).

Asi ano, WinRoute prece neco stoji...

Pavouk