NAT BOX - prosim doporucte

Jan "Yenya" Kasprzak kas at fi.muni.cz
Fri Jun 26 16:33:55 CEST 1998

"Miroslav PRAGL" <omega-mp at login.cz> napsal:
: Nedavno som cital o zariadeni, ktore sa napichne na siet a modem,
: dokaze NAT a ovlada sa cez browser. Cital som to v niektorom z
: poslednych cisel casopisu CHIP alebo Computer.
:
: Prosiiim, nevie podrobnosti? HW reseni 10*20*3cm nekde v koute se mi jevi
: docela elegantni. Zatim jsem nasel jen takovou hezkou hracku od Intelu za
: cca 15kKc (umi 1*modem ppp + 2*modem sdileny po siti, nema ale moznost http
: cache).
:
	Neco podobneho dela Cobalt Microservers (www.cobaltmicro.com),
jen nevim, jestli uz maji k dispozici i variantu routeru nebo jestli
maji jen ten server. Hardwarove je to myslim nejaky MIPS (nebo klon
od IDT), bezi na tom Linux, ovlada se to pres browser (a IP adresu tomu
lze dat z predniho (zadniho :-) panelu. Je to krychle o strane 7.5",
myslim ze pripravovali i rack-mountable verzi.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //