jak vyrazne urychlit web

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sat Jun 27 22:33:02 CEST 1998

Petr Vejsada (pedro at nospam.exe) wrote:
: In <6mulan$mad$1 at ns.felk.cvut.cz>, bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz (Leos Bitto) writes:
: >Petr Vejsada (pedro at nospam.exe) wrote:
:
: >: 127.0.0.1 localhost ads.mia.cz www.navrcholu.cz infor.eunet.cz www.top.cz
:
: >To je SUPER!!!! Ja jsem tohle vyresil konfigurovanim routeru, ktery me nepusti
: >na servery typu ads.mia.cz & spol. Ale to nemuze udelat kazdy, na rozdil od
: >tohoto reseni. BOMBA! Jen poznamka pro windowsare: ten soubor se u vas jmenuje
:
: Zas takova bomba to neni. Jednak to nefunguje pres proxy (musel by se squid
: nastavit)

Kdyz uz uzivatele pouzivaji proxy, je mnohlem jednodusi jim podstrcit
Junkbuster - http://www.junkbuster.com, a ten nastavit tak aby pouzival
nejakou dalsi proxy kvuli kesovani.

Ten napad s /etc/hosts se mi libil proto ze to je velice rychle a ucinne reseni,
ktere uz zadnou dalsi proxy nepotrebuje.

: a u toho routeru mi to neni jasne - je potreba, aby se rychle vratila
: odezva na ten http request (connection refused nebo not found); jinak to ztraci
: smysl.

Samozrejme. Ja mam coby router Linux a tam u filtrovacich pravidel napisu reject
a ne deny - tedy okamzite se mi vrati ICMP host unreachable a je vymalovano.

: >%WINDOWS%\hosts (tedy napr. c:\windows\hosts).
:
: Je ve windows lo interface ?
:

Coby interface se nikde neukazuje, ale je tam. Jeste jsem nevidel implementaci
TCP/IP ktera by nemela neco jako loopback interface.

Leos Bitto