Pocitadlo

Vladimir Vais VLADIMIR.VAIS at vslib.cz
Sun Jun 28 10:45:31 CEST 1998

On 27 Jun 98 at 21:03, Michal Teply wrote:

> Potreboval bych nejake CGI-pocitadlo, ktere by mi bezelo na mem serveru.
> Nechci zadne, pro ktere si server saha na jine servery. Proste, aby bezel na
> mem serveru. Nema nekdo neco takoveho. Nebo kde to sezenu. A co potrebuju k
> tomu, aby to slo.
> Diki za radu.

Zdravicko!

Pokud nepouzivate zrovna skvela Windows NT, dovolil bych si vam doporucit
pocitadlo pro Unix. Najdete ho na adrese

            http://www.fccc.edu/users/muquit/Count.html

strucny cesky navod napr. na adrese

   http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/counter.cz/counter.htm

Preklad i instalace jsou naprosto trivialni, protoze cely postup je na
autorovych strankach dobre popsan. Tahle nova verze ma opet spoustu
vylepseni, z nichz za zminku stoji napriklad nemoznost zvysovat si pocet
navstev na strance prostym klikanim na tlacitko Reload v klientovi. Navic,
pokud se nepletu, je tohle pocitadlo pouzitelne i pod Windows, tudiz ta
prvni veta dopisu neni tak uplne spravne.

                                            S pozdravem Vladimir Vais

e-mail: vladimir.vais at post.cz
http://mujweb.cz/www/denta/