Pocitadlo

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Tue Jun 30 11:27:43 CEST 1998

Petr Nachtmann wrote:

> Smim se zeptat proc? Nektera verejna pocitadla dokonce nabizeji i ruzne
> statisticke udaje.

To je snad zrejme kazdemu, kdo pouziva dial-up nebo ma pomale nebo
zacpane linky ven. Zdrzuje to. Casto je to jediny prvek, ktery neni v
proxy cache.

Takova pocitadla maji smysl pro ty, co financuji svuj Web reklamou -
celi tim moznemu podezreni, ze si pocitadlo nasvindlovali.

> To je pravda, nicmene predpokladam, ze by obdobne pocitadlo melo jit
> vytvorit v NT jako ASP.

Nebo php, pak je mi jedno, jestli mam Unix nebo NT :-)

--
b.m.
Bohumil Michal
mailto:michal at fee.vutbr.cz