Delka segmentu kroucene dvojlinky

Jan Stanek hst at ein.cz
Tue Jun 30 21:04:06 CEST 1998

:-) tohle me docela zajima, potrenuju naytahnou sit pres 2 baraky, je to asi
300 metru. Mam nekolik bnc repeateru, takze jsem myslel natahnout koax,
zarepeatrovat a je to (rychlost mi bohate staci). Jenom nevim kde sehnat
tyhle 'bleskojistky'. Muzete udat nejake blizsi informace - treba kde a za
kolik ? Myslim se to bude zajiamat vic lidi.

            Diky                 Jan Stanek