zakazani potvrzeni doruceni mailu

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Mon Mar 9 08:39:45 CET 1998

On Fri, 6 Mar 1998, Bohous Michal wrote:

> Nicmene bych si dovolil nesouhlasit, ze papirova dorucenka se podoba spise
> potvrzeni o cteni: takove potvrzeni neziska ani soud, kdyz mi posta doruci
> obsilku do vlastnich rukou. Ostatne, ani v tomto pripade casto nemusim nic
> delat (podepisovat) - podepise to manzelka :-)
>
> V obou pripadech je to doklad o uspesnem doruceni zasilky do postovni
> schranky.

Neni.  Ani manzelka neni postovni schranka.  :-)

Dorucenka je potvrzeni o tom, ze zasilku prevzala nejaka ziva osoba.
Je-li to do vl. rukou, je chyba postacky (a tedy posty), ze to nechala
manzelce; na principu to nic nemeni.
Potvrzeni o doruceni e-mailu je potvrzeni o tom, ze to nekdo "hodil" do
nejake schranky. Jak jsem jiz psal, adresat napr. uz nemusi byt mezi
zivymi.

Bohumil Chalupa