Radky - was Re: Kolik znaku do pole To: ?

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Tue Mar 10 17:21:34 CET 1998

>Listserv pro grafomany :)

>Neda se mu jednoduse nacpat nekolik prazdnych radek, at ma radost?

To se samozrejme da, pokud vim, ale musi si na to clovek vzpomenout.
On ten filtr je logicky, protoze odfiltrovava ruzne zbloudile
SUBSCRIBE, HELP a podobne vykriky, kterych je v ostatnich konferencich
plno. Vetsinou nevadi, ale me uz nekolikrat nachytal, protoze nepouzivam
signaturu a cas od casu odpovim jednou vetou. :-)

Urcite by se ten filtr dal udelat sofistikovanej, ale je to skoda prace.
Spis by me zajimalo, jestli ma spravce aspon nejakou statistiku kolik
zprav takhle odchyti.

Martin Postulka