FTP pre DOS

Ivan Kohutek kohutek at imrnov.saske.sk
Thu Mar 12 10:45:24 CET 1998

Zdravim,
potreboval by som nejaky FTP program, ktory by bezal
na PC 286 (a viac) pod operacnym systemom DOS,
najlepsie by bolo, keby bol takeho typu, ako je
32 bitovy FAR manager - t.j. aby sa program 'tvaril nortonovsky' a
aby prenos suborov pomocou FTP vyzeralo, ako keby
uzivatel kopiroval z 'ineho disku'. Chcem to pre pouzitie
pre menej pocitacovo gramotnych, ktori obcas potrebuju
stiahnut subor zo servra.

Mozte poradit, ci take nieco niekde rastie a pripadne kde a
ake su skusenosti.

(uz som sa tu raz na to pytal, ale zabudol som uviest, ze
by to malo byt pre DOS - doporuceny bol Midnight Commander,
ktory som poznal z linuxu, ale nezistil som, ci ma aj cisto DOS-ovsky
ekvivalent. Laicky si myslim, ze zatial co FTP programy pre Win95
alebo UNIXy mozu vyuzivat sietove sluzby operacneho systemu, program
pre DOS to musi vsetko mat v sebe)

Vdaka

Ivan Kohutek
kohutek at imrnov.saske.sk