privatni IP adresy

Petr Simek petrsi at jcu.cz
Tue Mar 17 16:52:51 CET 1998

On Tue, 17 Mar 1998, Zdenek 'Ford' Muller wrote:

> mam dotaz
> jak je to s privatnimi IP adresami jako 192.168.x.x
> routuji se do Internetu? mej jsem za to ze nesmeji, ale experimentalne
> jsem zjistil, ze nekdo to dela (test byl z vslib.cz a dostalo se to az do
> Nemecka)

Dostal jste se primo na tu sit nebo 'nekam do nemecka' a skoncilo
to obligatnimi hvezdickami * * * ?
Spis to druhe , ne ? Jednoducha odpoved - routery to prehazuji
na default, az se to dostane k nejakemu 'chytrejsimu' ktery
jede BGP a ten to zahodi.

|                             petrsi at jcu.cz                              |