privatni IP adresy

Zdenek 'Ford' Muller ford at terminal.cz
Tue Mar 17 18:30:10 CET 1998

to snad (aspon jak jsem se domnival) nejsou normalni IP site, ty jsou
urceny pro privatni site a mel jsem za to, ze se NESMEJI v INTERNETu ukazat
(protoze nemaji regulerniho (a ani nemohou) vlastnika)
myslim, ze by to byl peknej bordel, kdyby se routovali v ramci internetu
a jeste to meli lidi nastaveny ve vlastnich sitich
to si myslim ja, mozna se myslim, opravte me prosim
je tu nekdo kdo muze nalistovat prislusne RFC-ko?
dekujiZ.

name:     zdenek muller, nickname: ford		tel:02-2187 1712
company:  @Terminal.CZ - soukenicka 6 - praha 1
e-mail:   mailto:ford at terminal.cz 	 Internet administrator
e-mail to mobile:zdenek.muller at sms.paegas.cz
web page: http://cool.terminal.cz/~ford