privatni IP adresy

Lažo Igor Lazo at Patria.CZ
Tue Mar 17 19:08:36 CET 1998

> jsou
> ukazat
>
> Neviem co to ma z vlastnikom. Z hladiska routovania vlastnika maju
> pretoze k
> nim existuje jednoznacna spatna cesta. Problem je v tom, e iba na
> urcitom
> Intranete ak sa to da takto nazvat. Interne IP su to prave preto, ze
> na
> otvorenom internete ich nikto neprideluje a preto by ich mohlo byt
> teoreticky x-krat na x subsietach. Niektory ameriky providery to
> dokonca na
> [...]
Bylo by asi dobre rici, ze ani z technickeho ani
z pravniho hlediska neni na zavadu, kdyz se
na Internetu objevi datagram s privatni adresou
( at uz src nebo dest ). Krome zbytecne zateze
to nezpusobi nic. Dulezite je, aby si informace
o privatnich adresach nesdelovaly routovaci
protokoly.

S pozdravem

Igor Lazo